Please wait, loading...

GROUP CLASSES

GROUP CLASSES

Στο GymAddict δίνουμε έμφαση στην ποιότητα με ειδικά διαμορφωμένες άνετες αίθουσες για κάθε πρόγραμμα, εξειδικευμένους trainers και καθημερινά μαθήματα.

  • Pilates: Πρόγραμμα άσκησης χαμηλής έντασης, που επικεντρώνεται στην ενδυνάμωση, σύσφιξη και αποκατάσταση τραυματισμών. Εξειδικευμένη προπόνηση με τη χρήση fitball, mini ball, rings και mat.
  • Pilates Mat: Μεγάλη ποικιλία ασκήσεων εδάφους με τη χρήση στρώματος mat. 
  • Glutes and Abs: Ασκήσεις Μυικής Ενδυνάμωσης Γλουτών και Κοιλιακών.
  • Fitness: Ασκησιολόγιο χαμηλής έντασης, που περιλαμβάνει απλές ασκήσεις με ελαφρύ εξοπλισμό (λάστιχα, αλτήρες).
  • Stretching: Διατατικές ασκήσεις που στόχο έχουν την αύξηση ελαστικότητας μυών, τη βελτίωση της νευρομυικής διαβίβασης και την ευκινησία των αρθρώσεων.
  • Body Strength: Mυική Ενδυνάμωση για όλο το σώμα με χρήση ποικίλων αντιστάσεων (μπάρες, αλτήρες, λάστιχα, step & μπάλες).
  • Yoga: Μέθοδος που περιλαμβάνει τεχνικές ελέγχου αναπνοής και διαλογισμού και σε βοηθά να διορθώσεις τη στάση του σώματος. Αυξάνει τη δύναμη και την ελαστικότητα.
  • Hatha Yoga: Μέθοδος που περιλαμβάνει τεχνικές ελέγχου αναπνοής και διαλογισμού και σε βοηθά να διορθώσεις τη στάση του σώματος. 
  • Dynamic Yoga: Δυναμική μορφή ενεργητικής άσκησης που τονώνει και ενδυναμώνει όλο το σώμα.
  • Cross Training:Κυκλική Διαλειμματική Προπόνηση Υψηλής Εντασης. Βελτιώνει Αντοχή, Δύναμη  Εκρηκτικότητα. Περιλαμβάνει αερόβιες και αναερόβιες δραστηριότητες σε  μια μόνο προπόνηση.
  • HIIT: Διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης, με την οποία επιτυγχάνεται αύξηση αντοχής και βελτίωση φυσικής κατάστασης.
  • Trampoline: Διασκεδαστική αερόβια άσκηση, με στόχο την ισορροπία του σώματος, την τόνωση μυών, και την αύξηση της αντοχής.
  • Step: Συνδυασμός αεροβικών κινήσεων με ασκήσεις ενδυνάμωσης.
  • Hips and Abs: Δυναμικό Πρόγραμμα, που δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις περιοχές συγκεκριμένων μυικών ομάδων, των κοιλιακών και των γλουτών.
  • Bosu/ Dumbbells: Πρόκειται για πρόγραμμα συνδυαστικών ασκήσεων με αλτήρες και BOSU, που στοχεύει στην ιδιοδεκτικότητα και την ισορροπία.

Προγράμματα διάρκειας 30min

  • Glutes express: Πρόγραμμα μυικής τόνωσης, που στοχεύει στη σύσφιξη των γλουτών.
  • Core express: Πρόγραμμα μυικής ενδυνάμωσης του κορμού (χέρια, στήθος, πλάτη, ώμοι) με τη χρήση αλτήρων.
  • Abs express: Ασκήσεις βελτίωσης και ενδυνάμωσης κοιλιακών μυών.
  • Trampoline: Διασκεδαστική αερόβια άσκηση, με στόχο την ισορροπία του σώματος, την τόνωση μυών, και την αύξηση της αντοχής.
  • Power bosu: Πρόκειται για πρόγραμμα συνδυαστικών ασκήσεων με BOSU που στοχεύει στην ιδιοδεκτικότητα και την ισορροπία.